Skip to the content

Office 365 - Microsofts værktøjer samlet i skyen 

De fleste IT-afdelinger kender Office 365 for at være det sted, hvorfra man sender og modtager sine e-mail service, downloader de kendte Office-produkter Word, Excel fra. Men Office 365 er meget større end det, og indeholder et væld af Microsofts velkendte og nye værktøjer, samt integrationer med mange sky-baserede værktøjer fra andre IT-virksomheder. Office 365 giver således virksomheder mulighed for at benytte en lang række standard værktøjer, som de er, eller at etablere egentlige forretningsløsninger ved at koble værktøjer sammen.
SharePoint, Planner, Teams, Groups er essentielle Microsoft-værktøjer, når vi skal opbygge en løsning i Office 365. Og selvfølgelig er det svært at komme uden om Word, Powerpoint og Excel.

FlowIT har arbejdet med Office 365 baserede løsninger siden lanceringen af Office 365.

Hvordan leveres Office 365

Office 365 fås på en abonnementsordning fra Microsoft. Læs mere om priser og muligheder på Microsofts hjemmeside

Overblik over projekter

Planner er et planlægningsværktøj, der hjælper dig eller dit team, med at bevare overblikket over opgaver og projekter. Med Planner kan I dele arbejdsopgaver imellem jer, og markere dem som igangværende, afsluttede, eller endnu ikke påbegyndt. Opgaverne kan sorteres under emner, og præsenteres visuelt ved hjælp af diagrammer, så det er nemt at have indsigt i hvem, der gør hvad.
Lånt fra Peoplenet

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?