Skip to the content

Det nye modul-niveau "Avanceret", som ligger et niveau over "Standard", gør det muligt at opsætte processer i.f.h. til projektstyring og porteføljestyring.

  • Formaliserede projektprocesser via generisk trin model (f.eks. modelleret til livscyklusser og faser).
  • Mange tilpasningsmuligheder.
  • 100% konsulent/kundestyrede flowformularer
  • Dette er version 1, og version 2 er under udvikling.

-----------------------------------

Planner integrationen har fået et løft

– Optimeret integration til opgavesamlinger (buckets)

– Mærkatsupport (labels/categories – de farvede tabs)

– Titelfiltrering

Så en Planner med rigtigt mange opgaver, eller som deles af rigtigt mange projekter er ikke et problem. 

-----------------------------------

Der er nu * (asterix) ud for de felter som generelt bør udfyldes.

Vi laver ikke en hård binding, da der ofte er situationer hvor informationer ikke er klar, og vi derfor ikke vil forhindre ibrugtagning af projektet

------------------------------------------

Gantt visninger har fået et kæmpe løft grafisk set, og loader nu mere glidende.

Derudover er der forbedret oprettelse så nyoprettede elementer ikke hopper til bunden.

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?