Skip to the content

Office 365 - Microsofts værktøjer samlet i skyen 

De fleste IT-afdelinger kender Office 365 for at være det sted, hvorfra man sender og modtager sine e-mail service, downloader de kendte Office-produkter Word, Excel fra. Men Office 365 er meget større end det, og indeholder et væld af Microsofts velkendte og nye værktøjer, samt integrationer med mange sky-baserede værktøjer fra andre IT-virksomheder. Office 365 giver således virksomheder mulighed for at benytte en lang række standard værktøjer, som de er, eller at etablere egentlige forretningsløsninger ved at koble værktøjer sammen.

SharePoint, Planner, Teams, Groups er essentielle Microsoft-værktøjer, når vi skal opbygge en løsning i Office 365. Og selvfølgelig er det svært at komme uden om Word, Powerpoint og Excel.


FlowIT har arbejdet med Office 365 baserede løsninger siden lanceringen af Office 365.

Office 365

Hvordan leveres Office 365

Office 365 fås på en abonnementsordning fra Microsoft. Læs mere om priser og muligheder på Microsofts hjemmeside

Microsoft Teams

Teams styrker samarbejdet

Microsoft Teams er stedet hvor der kommunikeres og deles viden. Det digitale projektteam kan kommunikere effektivt sammen så fremdriften opretholdes og de rigtige beslutninger kan tages. Teams kombinerer mange værktøjer i et arbejdsområde, man kan chatte, afholde møder, dele filer og arbejde med virksomhedsapps. 

Microsoft Planner

Opgavehåndtering og Kanban

Få samlet teamets opgaver et sted, så i kan planlægge og følge op på dem. Planner hjælper dig og dit team, med at bevare overblikket over opgaverne.

Kompetencer

  • Udvikling af forretningsapplikationer baseret på SharePoint og Office 365 apps
  • Rådgivning omkring dagligdags brug af Office 365 som Intranet
  • Anvendelsen af Teams og Planner i.f.m. projektarbejde
  • Etablering af integration mellem on-premise og Office 365 baserede løsninger 
  • Migrering af løsninger

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?