Skip to the content

FlowIT kunde-webinar om SharePoint-tilpasninger

FlowIT afholdte d. 29/10-2020 et gratis webinar for FlowIT kunder, dette webinar havde fokus på at udnytte noget af den megen funktionalitet i SharePoint til at understøtte processer, samarbejde og videndeling.

Anders fra FlowIT var omkring følgende emner primært ud fra en projekt-sammenhæng:

  • Introduktion til Microsoft SharePoint
  • Branding af SharePoint
  • Opsætning af søgning
  • Oprettelse af lister
         -Interessenter på projektet
         -Liste med links til f.eks. projektresearch
         -Undersøgelse
  • Tilpasning af lister
         -Dokumenter-ekstra metadata på dokumenter
         -Tilpasning af visninger af standardkolonner og brugerdefinerede kolonner
         -Visning af dokumenter på tværs af mapper
  • Oprettelse af nye ’websteder’
         -Ændring af branding
         -Tilføjelse af nye lister
         -Demonstration af opsat Helpdesk i SharePoint (Se nedenstående billede)


    Eksempel på opsætning af løsning til håndtering af forespørgsler til afdelingen.


Derudover opstillede Anders nogle links til ressourcer, som kan være behjælpelig med opsætningen. I er som altid også velkommen til at kontakte os for flere informationer:

Om forfatteren

FlowIT bloggere er medarbejdere fra udviklings- og konsulentteamet, salg og marketing.

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?