Skip to the content

FlowIT kunde-webinar om SharePoint-tilpasninger

FlowIT afholdte d. 29/10-2020 et gratis webinar for FlowIT kunder, dette webinar havde fokus på at udnytte noget af den megen funktionalitet i SharePoint til at understøtte processer, samarbejde og videndeling.

Anders fra FlowIT var omkring følgende emner primært ud fra en projekt-sammenhæng:

  • Introduktion til Microsoft SharePoint
  • Branding af SharePoint
  • Opsætning af søgning
  • Oprettelse af lister
         -Interessenter på projektet
         -Liste med links til f.eks. projektresearch
         -Undersøgelse
  • Tilpasning af lister
         -Dokumenter-ekstra metadata på dokumenter
         -Tilpasning af visninger af standardkolonner og brugerdefinerede kolonner
         -Visning af dokumenter på tværs af mapper
  • Oprettelse af nye ’websteder’
         -Ændring af branding
         -Tilføjelse af nye lister
         -Demonstration af opsat Helpdesk i SharePoint (Se nedenstående billede)


    Eksempel på opsætning af løsning til håndtering af forespørgsler til afdelingen.


Derudover opstillede Anders nogle links til ressourcer, som kan være behjælpelig med opsætningen. I er som altid også velkommen til at kontakte os for flere informationer:

Om forfatteren

FlowIT bloggere er medarbejdere fra udviklings- og konsulentteamet, salg og marketing.

Tilmeld dig FlowIT's nyhedsbrev


Modtag invitation til ProjectFlow 365 brugerfora og nyheder

Nyhedsbrev målrettet ProjectFlow 365 kunder. Send link til denne side til kollegaer, som også gerne vil have nyhedsbrev, så de kan tilmelde sig.