Skip to the content

FlowIT inviterer til gratis webinar

WEBINAR

 

Da store dele af Danmark i disse COVID-19 tider er lukket ned, betyder det at mange arbejder hjemmefra. Samtidig skal vi holde hjulene i gang i Danmark. Det øger behovet for online møder og effektivt samarbejde i Teams og Planner.

Men kan vi samarbejde og styre projekter i sådan en verden?   

Hos FlowIt vil vi gerne invitere til et gratis webinar (online præsentation) hvor følgende er på dagsordenen:

  • Udfordringerne ved effektivtsamarbejde og projektstyring fra mange lokationer  
  • Løsning medprojekt- og porteføljestyring i cloud’en med ProjectFlow 365 
  • Samarbejde og videndeling omkring projekter- også i en verden ramt af COVID-19

Planen er at disse webinar kommer til at foregå kl. 13:00-13:45alle torsdage i 2020.

For tilmelding til webinar, skriv en mail til bestilling@flowit.dk hvori du skriver hvilke(n) dag(e) du ønsker at deltage. Såfremt ingen af ovenstående dage passer ind i din kalender, er du velkommen til at tilmelde dig herunder og skrive en anden dato samt tidspunkt der passer dig. Så sørger vi for at kontakte dig og få det planlagt så det passer ind i din kalender.

TILMELD TIL WEBINAR

Vi glæder os til at høre fra jer og stå sammen i disse tider!

Om forfatteren

FlowIT bloggere er medarbejdere fra udviklings- og konsulentteamet, salg og marketing.

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?