Skip to the content

Struktureret studentermedhjælper til marketing søges

FlowIT A/S er en IT-virksomhed, som forbedrer samarbejdet i mellemstore og store organisationer. Vi søger en studentermedhjælper til vores marketingfunktion, med start 1/7-2019. Er du dygtigt inden for dit felt, kan du arbejde struktureret og har du 10 timer om ugen? Så er det dig vi mangler!

Dine arbejdsopgaver

Du vil i samarbejde med den marketingansvarlige bl.a. få ansvaret for følgende opgaver:

  • Vedligeholdelse af hjemmeside i vores CMS-system Umbraco.
  • Opsætte nyhedsbreve
  • Skabe indhold og vedligeholde SoMe (Facebook, Instagram og LinkedIn)
  • Forberedelse til messer og brugerforummer
  • Hjælpe til med udarbejdelse af kampagne
  • Ad-hoc opgaver

Dine kvalifikationer

Du er den vi leder efter, hvis du fx er i gang med en uddannelse inden for marketing og kommunikation, og du har mindst et par år tilbage af studierne, så vi kan få glæde af hinanden i en længere periode!

Vi forventer at du har følgende kvalifikationer

  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du er omhyggelig og har et fagligt højt niveau
  • Du har viden om SEO og AdWords
  • Du er god til samarbejde
  • Du har kendskab til Microsoft Office-pakken og Windows.
  • Du kan arbejde ca. 10 timer pr. uge.

Vi tilbyder

  • En hyggelig og uformel arbejdsplads, hvor arbejdsglæde, samarbejde, loyalitet og engagement er nøgleordene
  • Et centralt miljø i Odense, med en sund madordning, frugt, kaffe mm. og flere sociale arrangementer årligt
  • En stor grad af frihed så der er plads og tid til studierne

Er det noget for dig?

Så send gerne din ansøgning samt CV til job@flowit.dk, med emnefeltet ”Studentermedhjælper”. Vi har ansøgningsfrist den 20. juni 2019, men behandler ansøgninger løbende.

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte marketingassistent Funda Acili på Fac@flowit.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om forfatteren

FlowIT bloggere er medarbejdere fra udviklings- og konsulentteamet, salg og marketing.

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?