Skip to the content

Styrk samarbejdet mellem projektleder og ledelsen

Når ledelsen træffer beslutninger, forventer de information og portefølje-  og projektoverblik leveret af projektlederen, så de har et validt beslutningsgrundlag. Når man som projektleder styrer mange projekter på samme tid, kan det være en omfattende opgave at samle information om projekterne.

Den udfordring løber mange projektledere ofte ind i. Ledelsen ønsker overblik, og projektlederen drømmer om et system, der samler alle informationer (dokumenter mv.) om projektet ét sted.

Vores projekt- og porteføljestyringsværktøj ProjectFlow understøtter projektledere i deres daglige arbejde med at eksekvere projekter, og opfylder ledelsens behov for overblik over projektporteføljen og styring af denne.

Det er ikke kun samarbejdet mellem projektleder og ledelsen, som styrkes med ProjectFlow. Vidensdelingen og arbejdsprocesserne for de involverede medarbejdere gøres også nemmere.

Arbejder du med porteføljestyring eller projektstyring og bruger SharePoint eller Office 365? Vi har mange års erfaring i at levere løsninger, som kan effektivisere arbejdsprocesserne og samle de store og strategiske projekter et sted til gavn for ledelsen, projektlederne og medarbejderne. 

Få mere viden - vælg din egen demo

Bliv klogere på portefølje- og projektstyring, SharePoint, Office 365, Teams, Planner, økonomistyring, ressourcestyring, integrationer, dokumenthåndtering eller noget helt andet?